Časté otázky
Chcete udělat změny v objednávce?
Pro jakékoliv změny v objednávce nám co nejdříve zašlete e-mail info@korko.cz nebo nás kontaktujte na tel. čísle: 739 83 44 30. Prosím, nezapomeňte napsat číslo objednávky, u které požadujete provést změnu.
Máte zboží ihned k dispozici?
U každého produktu máme v elektronickém obchodě vypsán i jeho aktuální stav v našem skladu. Pokud zboží máme k dispozici, je odesíláno zpravidla druhý pracovní den, případně je k dispozici ihned pro vyzvednutí.
k dodání ihned - zboží máme skladem a bude odesláno druhý pracovní den (respektive po potvrzení Vaší platby). V případě osobního odběru je zboží možno připravit po domluvě prakticky okamžitě.
na cestě - zboží není momentálně k dispozici, ale již jsme jej pro Vás objednali. Vyznačené datum je předpokládaný termín kdy zboží bude opět k dispozici.
vyprodáno – zboží je momentálně vyprodáno. Bohužel, dodací termíny našich partnerů jsou často i několik týdnů a proto Vám nemůžeme sdělit přesnější datum kdy bude zboží opět k dispozici.